2011 m. gruodžio 6 d., antradienis

Wishlist

Labai daug ko noriu,bet aišku visko negausiu.turbūt daugumos dayku is cia prasysiu kaledu proga.Hope you like it !<3

Cambells !!



Fisheye objektyvo savo canonui !




 sitas irgi visai neblogai butu :D:
                                       

mac'o

''Toms'' batu (kai kurie yra istikro ziauriai negrazus,bet mano nuomone sitie graziausi ir jie ziauiai patogus!)




Konors is MAC kosmetikos !




Nauju dėkliukų iphonui





ir aisku kaip ir kiekviena mergina noriu rubu ir aksesuaru :D :










thats all i think.xx

7 komentarai:

  1. O Dieve!! Kaip viskas tobula ! :))
    Turi žiauriai gera skonį. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. aciuu labai! bet tai nereiskia,kad viska gausiu :c

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sveika. Mačiau, kad seki mano blog'ą tai norėčiau susipažinti. Aš esu Saulė. Gaaal aš nesakysiu kiek man metų. Gėda. ;/ :DD O tau kiek?
    Pritariu Laurai. Tikrai turi puikų skonį. Tik mano nuomone nei vieni batai negražūs, bet čia tik mano nuomonė. ;>
    Ooo, iPhone'ą turi? Kaaaip pavydžiu... Ir aš mac'o norėčiau. Bet du metus dar TIKRAI negausiu... ;///
    P.s. Tavo blog'as laaabai fainas. ;*

    AtsakytiPanaikinti
  4. P.s.p.s. Pažiūrėjau tavo daugiau post'ų. Ooo kokia tu graži!!! Labai pavydžiu. Ir plona... O šukuosena tai..! Tobula. Man laaabai patinka. ;>> Be galo graži esi, žmogau... ;ooo

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na tai gal ir gausi, ne iš karto, bet galbūt.:))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Saule, ah aciu labai :*.man penkiolika.na tai zinai visu skoniai skitringi tai nieko tokio. jo turiu iphona:D.kodel negausi mac'o?
    laura,tikiuos !

    AtsakytiPanaikinti
  7. Cambells batu as noriu taip pat !!! labai!! :)) xixixi

    AtsakytiPanaikinti