2011 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Hey

Sveiki, senai nerasiau kaip ir :D
turbut delto,kad nebuvo priezasties tam, nes nieko gero neveikiau ir siaip.Taigi hmm, ana savaitgali man buvo namu arestas :D (aresto priezasti nusepsiu), taigi nieko neveikiau tik sedejau visa savaitgali namie ir miriau is nuobudulio, nes nei kompo neturejau, tai diena nakti varciaus lovoj ir fotkinau viska kas pakliuvo po ranka kaip matote is foto :D :











na o sis savaitgais man patiko kur kas labiau:D
penktadieni buvau sokiuose:

o po to coffee inne !:

am sestadieni siaip su draugem buvau mieste, bet foto neturiu nes fotikas atrode stai taip:D :
o sekmadieni buvau eglutes iziebimo sventei.. ten buvo siaubinga.. pradejo lyt lietus, vejas buo begalinis.. fotiko ten nesiveziau tai foto ir nera, bet grizus namo radau tevus puosiancius eglute..tai pakele man nuotaika.
Kadangi tenais persalau tai susirgau ir i mokykla zinojau kad primadieni neisiu ir fotikas jau buvo pasveikes:D tai turejau veiklos


na o ryt turbut ikelsiu kaip atrodo egle ir siaip rasysiu dazniau sia savaite nes sedesiu visa laika namie.xx

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą