2012 m. kovo 18 d., sekmadienis

Sup

taigi  sveiki, velgi biski ilgokai nerasiau ,nes neturejau kompo ir kai  vakar buvau prisedus kazkodel nekele nuotrauku,o per telefona irgi neisejo:D puikiai man su tom technologijom sekas:D
kadangi nelabai turiu vel ka rasyti tai papasakosiu ka nuveikiau!
penktadieni pas mane nakvojo Enrika,bet pries tai su Viktorija ejom i LOREKSA kuris buvo labai fainas filmas,jo viktorija?:D poto vaziavom pas mane su Enrika pas mane ir ten ziurejom filmus,kalbejom per skype ir poto  inai mane kankino pindama ivairias kaseles,bet man visai patiko:D














tada ryte atsikelusios ejom pebegiot:D ir tai man aisku nekaip sekes nes buvo pasale ir sugebejau nusivozt.
grizusios pavalgem ir tt ir  tada uzsuko trumpam kamilee


tada palidejom enrika ir ejom i mietsa pasivaiksciot kadangi buvo tooks fainas oras.
ir aisku kaipgi mes neuzsuksim i kofa pas drauga.
Pabuvus su kamile ejau  su Bile i x-factoru :| ejom vien delto ,nes Biles draugai aprase juos pafotkint ir siaip ''palaikyt'' .



 go Nedai go go go
veliau prie musu prisijunge Haris ir dar veliau Gote!





tada po viso renginio(nors viso neisbuvom) ejom again i kofa:D




p.s. aciu ziauriai visoms kurios balsavo uz mane i tuos awards!xoxo

3 komentarai:

  1. Kaip tu fainiai laika leidi. Beto labai gražus tie pinimai, kur drauge tau pyne:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Drauge sake aciu:D
    nu kaip nors ipatingai tai jo neleidziu,bet dekui:D

    AtsakytiPanaikinti