2012 m. sausio 22 d., sekmadienis

Sveiki!(nors gal tureciau sakyt sveikos:D)

Taigi um jo,biski nerasiau kaip ir ilgokai bet tikrai patikekit nebuvo ka..:D
sis savaitgalis turejo but ydomesnis ar kiek neiprastas BET kadangi mano tevai tokie FAINI tai toks nebuvo.nors per daug nesiskundziu nes buvo linksma.Bet kita savaitgali ispyldysiu savo idomesnio savaitgalio plana:D( hope so)
Na o laukdama kito savaitgalio papasakosiu ka veikiau savaitgali.

Taigi penktadieni paleido is keliu pamoku tai issisukau nuo bio kontro kurio nemokejau tai woop woop man.tai penktadienis prasidejo isties fainai:D, gryzus po mokyklos puoliau ruostis i sokius ir i miesta.
is pradziu lekiau i kofa(coffee inna:D) susitikt su Ryte





tada pagal mano plana turejau eit i sokius bet buvo labai linksma tai nusimazinau ir dabar nieko nebemoku:D
po sokiu susirasem su godyte:D ir susitikusios uzsukom pas man i namus ir tada ejom i miesta



pavargusi, su skaudanciom kojom grizusi namo mama buvo pripirkusi saldainiu ir visokiu kitokiu nesamoniu,tai buvau baisiausiai laimynga ir isa nakti valgiau ir kalbejau chatrouletei:D






sestadieni buvau sokiuose ir po ju su viktorija mieste:


is miesto foto turiu bet nekelsiu nes zinau kad viktorija mane uzmus:D

sekmadienis (tai yra sendien:D) siautem su goda ir jos draugu mieste:D foto taip pat turiu bet  tik kelias del kuriu irgi manau man gerai nesibaigtu:D                                                                                                                                                        (cia taip sirgau:D )


na o siaip si savaite buvo tokia tragiska,kadangi tragiskai jauciuos:D tikrai maniau kad sirgsiu bet bbuvo daug kontroiniu kuriu nenorejau praleisti bei sokiu treniruotes.kurias reikia lankyt kadangi jau kita savaitgali pasirodymas:c
tai kolkas tiek!x

4 komentarai:

  1. O, mergyt, tu labai labai graži! :))
    ---
    DUSTYEVENING.BLOGSPOT.COM

    AtsakytiPanaikinti
  2. tu nerealiai grazi, beto kur pirkai raisti ant galvos?

    AtsakytiPanaikinti
  3. oh gash, ačiū labaiii.jūsu blogai labai faini!
    ta ruda?Londone, acesosries ar kazkas pan:D

    AtsakytiPanaikinti
  4. oo. Godos draugė! gražios foto judviejų.:)

    AtsakytiPanaikinti